ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
Κειμενο

Την δημοπράτηση εντός του 2016 της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας εξήγγειλε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας κατά την ομιλία του στο Μουσείο της Ακρόπολης.

Συγκεκριμένα, ο κ. Τσίπρας εξήγγειλε τη δημοπράτηση του πρώτου τμήματος της Γραμμής δηλαδή το τμήμα (Άλσος Βεΐκου -Γουδί) για 14 σταθμούς, εκτιμώμενου προϋπολογισμού 1,5 δισ. ευρώ η οποία και θα εξυπηρετεί συνολικά 200.000 επιβάτες. Ποια είναι όμως η γραμμή 4 και ποιες περιοχές θα εξυπηρετεί; Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην επίσημη σελίδα του Μετρό, η Γραμμή 4 είναι μία αυτόνομη Γραμμή σε σχήμα U η οποία θα έχει ανταπόκριση με τις υφιστάμενες γραμμές, Γραμμές 1 (στους Σταθμούς Μαρούσι, Περισσός), Γραμμή 2 (στον Σταθμό Πανεπιστήμιο) και Γραμμή 3 (στους Σταθμούς Ευαγγελισμός & Κατεχάκη). Στη Γραμμή αυτή προστέθηκε ο κλάδος Ευαγγελισμός – Παγκράτι – Βύρωνας – Υμηττός – ‘Aνω Ηλιούπολη (Αγία Μαρίνα) που ουσιαστικά αποτελεί τμήμα της νέας Γραμμής 5, καθώς και οι επεκτάσεις Μαρούσι – Λυκόβρυση και ‘Aλσος Βεΐκου – Περισσός.

Αναδημοσιεύουμε το δελτίο τύπου του Δήμου Ηλιούπολης στις 19.1.2011 όπου φαίνεται ξεκάθαρα η επιτυχία της σημερινής Δημοτικής Αρχής που κατόρθωσε με τρεις διαδοχικές κυβερνήσεις (στην εποχή του μνημονίου) να διατηρήσει την επέκταση της Γραμμής 4 του Μετρό μέχρι την Αγία Μαρίνα Ηλιούπολης.

«Μετά από συνεχείς επαφές που είχε ο Δήμαρχος Ηλιούπολης Βασίλης Βαλασόπουλος με τον Πρόεδρο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Χρήστο Τσίτουρα και στελέχη της Εταιρίας, μαζί με τον τεχνικό σύμβουλο του Δήμου και μέλος του Δ.Σ. της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Κίμωνα Παπαγεωργίου, η Δημοτική Αρχή είναι στην ευχάριστη θέση να ενημερώσει τους πολίτες της Ηλιούπολης, και ιδιαίτερα τους κατοίκους της Αγίας Μαρίνας, ότι ο κλάδος της νέας γραμμής 4 του ΜΕΤΡΟ προς Βύρωνα - Υμηττό θα έχει ως καταληκτικό σταθμό ένα νέο σταθμό ΜΕΤΡΟ στην Πλατεία Ανεξαρτησίας της Αγίας Μαρίνας. Ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη οι τοπογραφικές καιγεωτεχνικές μελέτες του έργου.

Η επιλογή αυτή για την τελική χάραξη του εν λόγω κλάδου της νέας γραμμής 4, την οποία σθεναρά στηρίζει η Δημοτική Αρχή, σύμφωνα και με τα επιστημονικά στοιχεία και τασυγκοινωνιακά μοντέλα της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, είναι η βέλτιστη από τεχνική και λειτουργική άποψη, τόσο στην παρούσα φάση, όσο και για την περίπτωση πιθανής μελλοντικής επέκτασης του κλάδου για να ενωθεί με τη γραμμή του ΜΕΤΡΟ προς Ελληνικό.

Η εξέλιξη αυτή αποτελεί εξαιρετικό γεγονός και μεγάλη επιτυχία για την Ηλιούπολη, διότι αναβαθμίζεται μία από τις πιο υποβαθμισμένες και πυκνοκατοικημένες περιοχές της πόληςμας. Επίσης η Ηλιούπολη αποκτά άλλον έναν σταθμό ΜΕΤΡΟ, που ανήκει μάλιστα σε διαφορετική γραμμή του ΜΕΤΡΟ, κάτι που θα συμβάλει αποφασιστικά στη βελτίωση του κυκλοφοριακού προβλήματος της πόλης, στην καλύτερη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των Ηλιουπολιτών, και στην ποιοτική αναβάθμιση της ζωής των κατοίκων της Ηλιούπολης, και ιδιαίτερα της Αγίας Μαρίνας.»

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.