ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Grid List

Ο Δήμος Ηλιούπολης με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει τη δημιουργία μιας θεατρικής ομάδας από την Ομάδα Εθελοντών «Η Γειτονιά μας». Η ομάδα, απαρτιζόμενη αποκλειστικά από εθελοντές, αποφάσισε να συνδυάσει τη δημιουργικότητα και την προσφορά.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Πρώτων Βοηθειών, η Εθελοντική Ομάδα «Η Γειτονιά μας» του Δήμου Ηλιούπολης, σε συνεργασία με τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό, διοργανώνει ένα εξαιρετικά σημαντικό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών για τους πολίτες του Δήμου Ηλιούπολης.

Ενημερώνουμε τους Δημότες και Κατοίκους Ηλιούπολης ότι από τη Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2024 ξεκινούν τα δρομολόγια της γραμμής 2 & 3 της Δημοτικής Συγκοινωνίας, μετά από τη θερινή διακοπή τους.

Ενημερώνουμε τους γονείς των βρεφών-προνηπίων του Δήμου Ηλιούπολης ότι σύμφωνα με την με αρ. πρωτ. 14798/24-05-2024 ανακοίνωση εγγραφής τους στα Παραρτήματα Αγωγής για το σχολ. Έτος 2024-2025, γνωστοποιούνται με την με αρ. 383/2024 απόφαση Δημ. Επιτροπής τα παρακάτω οριστικά αποτελέσματα τα οποία αφορούν σε τοποθέτηση των παιδιών στα Παραρτήματα Αγωγής.

Ο Δήμος Ηλιούπολης, στο πλαίσιο της κοινωνικής του πολιτικής και με στόχο την ελάφρυνση  των βεβαρυμμένων οικογενειακών προϋπολογισμών, προγραμματίζει και φέτος τη λειτουργία του Κοινωνικού Φροντιστηρίου για μαθητές και μαθήτριες Γυμνασίων – Λυκείων (ΓΕΛ).

O Δήμος Ηλιούπολης, ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στις οικογένειες που έχουν ανάγκη, συγκεντρώνει σχολικά είδη προκειμένου κάθε μαθητής να έχει τα απαραίτητα για το σχολείο.

Μαζί με τον λαό της πόλης αγωνίστηκαν και κατοχύρωσαν:

Στις 31 Δεκεμβρίου 2023 παραδώσαμε πανέτοιμο κτιριακά το νέο παιδικό σταθμό στην οδό Αριστογείτονος. Είχαν ολοκληρωθεί όλες οι εργασίες και απέμενε μόνο για τη νέα δημοτική αρχή η προμήθεια του απαραίτητου εξοπλισμού, η έκδοση άδειας πυρασφάλειας ως απαραίτητη προϋπόθεση για την άδεια λειτουργίας καθώς και η πρόσληψη προσωπικού.

Άλλος ένας αντιλαϊκός στόχος της νέας Δημοτικής Αρχής Ψυρρόπουλου πιάστηκε!
173 παιδιά από αυτά που έκαναν αίτηση μένουν ΕΚΤΟΣ βρεφονηπιακών σταθμών .

Η δημοτική αρχή με το «καλημέρα» της νέας σχολικής χρονιάς, έρχεται να επιβάλει αυξήσεις στις τιμές των αθλητικών προγραμμάτων του δήμου.

Στο δημοτικό συμβούλιο που πραγματοποιήθηκε στις 31/7/2024, ο δήμαρχος, με την τοποθέτησή του απέναντι στην ανακοίνωση – καταγγελία του Σωματείου, ήταν αποκαλυπτικός.

Στο Δημοτικό Συμβούλιο Ηλιούπολης που πραγματοποιήθηκε χθες 31/07/2024, η παράταξη "Λαϊκή Συσπείρωση Ηλιούπολης" είχε τις παρακάτω τοποθετήσεις, για τα θέματα του οδοφωτισμού & την Επιτροπή Ισότητας.

Την Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2024, μπορείτε να παρακολουθήσετε σε ζωντανή αναμετάδοση τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου που θα πραγματοποιηθεί στις 17:00.

Ο Δήμος Ηλιούπολης βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει σε δημότες και κατοίκους ότι ο Βρεφονηπιακός Σταθμός επί της οδού Αριστογείτονος 1-3 & Λ. Ειρήνης 18 άνοιξε μετά από 13 χρόνια και πληροί όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας.

Την Τρίτη 27 Αυγούστου 2024, μπορείτε να παρακολουθήσετε σε ζωντανή αναμετάδοση τις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου που θα πραγματοποιηθούν στις 17:00 & 19:00 αντίστοιχα.

O Δήμος Ηλιούπολης διοργανώνει τη Δευτέρα 26 Αυγούστου 2024 και ώρα 19:00 μ.μ. στο Δημοτικό Θέατρο Ηλιούπολης «Μίκης Θεοδωράκης» (Σοφοκλή Βενιζέλου & Πρωτόπαπα) την 1η Δημόσια Παρουσίαση των αρχικών πορισμάτων της μελέτης «ΤΟΠΙΚΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΗΜΟΥ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ» και των προτεινόμενων Εναλλακτικών Σεναρίων της.

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω των ιδιαίτερα υψηλών θερμοκρασιών, που επίκεινται τις επόμενες ημέρες, θα διατεθεί κλιματιζόμενη αίθουσα από το Δήμο Ηλιούπολης, η οποία θα είναι ανοιχτή για το κοινό από τις 8:00π.μ έως τις 22:00μ.μ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΝΑΨΥΚΤΗΡΙΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ που βρίσκεται στην οδό Ύδρας & Μνησικλέους.

Μετά από αίτημα εκατοντάδων πολιτών δόθηκε παράταση στη Δημόσια Διαβούλευση για να μπορούν οι δημότες και κάτοικοι να καταθέτουν τις παρατηρήσεις και τις προτάσεις τους για το Νέο Σχέδιο Κανονισμού Καθαριότητας του Δήμου Ηλιούπολης.

ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Grid List

Τα Εργαστήρια Τέχνης του Δήμου Ηλιούπολης προσφέρουν, κάθε χρόνο, τη δυνατότητα σε πολίτες όλων των ηλικιών, να πειραματιστούν σε διάφορους καλλιτεχνικούς τομείς και να συμμετάσχουν ενεργά στην πολιτιστική ζωή της πόλης.

Οι προγραμματισμένες εγγραφές για τις 19 Αυγούστου 2024 μετατίθενται στις 26 Αυγούστου 2024, λόγω ενημέρωσης των ηλεκτρονικών συστημάτων του Δήμου Ηλιούπολης.

ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Grid List

Χωρίς ταξί θα μείνει αύριο Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου η Αθήνα λόγω της 24ωρης απεργίας που εξήγγειλε το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ), διαμαρτυρόμενο για το φορολογικό, το ασφαλιστικό, την ηλεκτροκίνηση και τον αθέμιτο ανταγωνισμό. Οι αυτοκινητιστές απεργούν από τις 5:00 το πρωί της Δευτέρας 9 Σεπτεμβρίου, έως την ίδια ώρα της Τρίτης 10 Σεπτεμβρίου.

Το πλήρωμα του χρόνου έφθασε και οι ουκ ολίγοι φανατικοί των Windows 7 θα υποχρεωθούν να αναβαθμίσουν το λειτουργικό σύστημα του υπολογιστή τους, καθώς από σήμερα η Microsoft, όπως είχε ανακοινώσει προ καιρού, σταματά πλέον την τεχνική υποστήριξη αυτής της παλαιότερης -αλλά ακόμη δημοφιλούς- έκδοσης των Windows.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κειμενο

Το πρόγραμμα αποκρατικοποίησεων τέθηκε επί τάπητος στη συνεδρίαση του άτυπου Υπουργικού Συμβουλίου υπό τον Γιώργο Παπανδρέου. Ακολούθησε κοινή συνέντευξη Τύπου με τη συμμετοχή των υπουργών Οικονομικών, Γ.Παπακωνσταντίνου, Περιβάλλοντος Τίνας Μπιρμπίλη, Υποδομών Δημήτρη Ρέππα και Πολιτισμού Παύλου Γερουλάνου.

Η κυβέρνηση απηύθυνε προσκλητήριο σε ξένους και εγχώριους επενδυτές μέσω ενός προγράμματος μετοχοποιήσεων, αποκρατικοποιήσεων, συμβάσεων παραχώρησης και αξιοποίησης της ακίνητης περιουσίας του Δημοσίου.

Ο φάκελος των περιουσιακών στοιχείων που διατίθενται στους επενδυτές επικεντρώνεται στους τομείς των Μεταφορών (ΟΣΕ, λιμάνια, αεροδρόμια) της Ύδρευσης (ΕΥΔΑΠ- ΕΥΑΘ), της Ενέργειας (ΔΕΗ-ΔΕΣΠΑ, ΕΛΠΕ) των Τηλεπικοινωνιών (ΟΤΕ), των Τυχερών Παιγνίων (ΟΠΑΠ, Καζίνο, ΟΔΙΕ) και των Ακινήτων (ΚΕΔ, ΕΤΑ, Ολυμπιακά Ακίνητα, ακίνητα ΟΣΕ).

Οι διαδικασίες που θα ακολουθηθούν θα προβλέπουν, κατά περίπτωση, συμβάσεις, παραχώρησης, είσοδο στρατηγικού επενδυτή, μετοχοποίηση μέσω Χρηματιστηρίου, δημιουργία εταιρειών συμμετοχών, αλλά και πλήρη ιδιωτικοποίηση.

Για το 2010 πρώτα στον κατάλογο είναι ο ΟΣΕ και τα τυχερά παίγνια, ενώ οι υπόλοιπες περιπτώσεις θα εξετάζονται ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά.

Ο υπουργός Οικονομικών επισήμανε ότι «στόχος δεν είναι να πουλήσουμε κοψοχρονιά, ούτε να προχωρήσουμε στην εκποίηση των περιουσιακών στοιχείων της χώρας».

Ειδικά για τις τράπεζες, ανέφερε ότι προς το παρόν δεν υπάρχουν κάποιες ανακοινώσεις και χαρακτήρισε ιδιαίτερα δύσκολες τις συνθήκες για κάποιο εγχείρημα.

Απηύθυνε δε εκ νέου σύσταση στο πιστωτικό σύστημα της χώρας «δει την επόμενη ημέρα στρατηγικά».

Αναλυτικά:

Για τον ΟΤΕ: Είναι προφανές ότι θα υπάρξει κάποια αλλαγή διοίκησης είτε στη γενική συνέλευση, είτε πιο μετά. Το Δημόσιο θα συζητήσει με τη νέα διοίκηση για πιθανή νέα διάθεση πακέτου μετοχών στη DT.

Για τον ΟΠΑΠ: Δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή πρόθεση για μείωση της συμμετοχής του Δημοσίου.

Σε μερικές εβδομάδες θα δοθεί προς διαβούλευση ένα σχέδιο νόμου των υπουργείων Οικονομικών και Πολιτισμού, που θα προβλέπει, τη ρύθμιση της αγοράς των τυχερών παιχνιδιών, τη συμμόρφωση με την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, τη δυνατότητα διάθεσης νέων αδειών, τη ρύθμιση του ιντερνετικού στοιχήματος και την περαιτέρω ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του ΟΠΑΠ (π.χ. ξυστό, διαδικτυακό στοίχημα, κ.λπ.).

Για τα ακίνητα του Δημοσίου: Συγκεντρώνονται στο υπουργείο Οικονομικών για αξιοποίηση, ενώ προτεραιότητα της Κτηματικής Εταιρίας του Δημοσίου είναι το ξεκαθάρισμα του νομικού καθεστώτος των ακινήτων (π.χ. καταπατημένα, αυθαίρετα, κ.λπ.).

Στη ΔΕΗ και τη ΔΕΣΦΑ: Το Δημόσιο διατηρεί το 51%.

Όπως αναφέρθηκε στη συνέντευξη Τύπου:

Στον ΟΣΕ, όπου το Δημόσιο κατέχει το 100% σε όλες τις εταιρείες του ομίλου, ενώ οι ετήσιες ζημιές είναι σχεδόν 1 δισ. ευρώ και το χρέος προσεγγίζει τα 10 δισ. ευρώ.

Εντός του Ιουνίου θα δημοσιοποιηθεί το σχέδιο νόμου, που θα προβλέπει την πώληση του 49% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε στρατηγικό επενδυτή και την εκχώρηση του μάνατζμεντ, το κλείσιμο των ζημιογόνων δρομολογίων, τον εξορθολογισμό στη στελέχωση του προσωπικού, τον καθορισμό διεταιρικών συμβάσεων με όρους αγοράς για προμήθειες και συντήρηση, την εισφορά σταθμών και εμπορικών ακινήτων σε εταιρία ειδικού σκοπού και ανάπτυξη μέσω συμβάσεων παραχώρησης και τις συμβάσεις παραχώρησης Εμπορευματικών Κέντρων Θριασίου Πεδίου και Θεσσαλονίκης.

Ο κ. Ρέππας επισήμανε ότι θα είναι εφικτός, εάν χρειασθεί, και ο διαχωρισμός των επιβατικών και των εμπορευματικών μεταφορών.

Παράλληλα, θα εκπονηθούν νέα οργανογράμματα, με βάση τα οποία θα κληθούν σε αξιολόγηση όλοι ανεξαιρέτως οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ. Για όσους δεν θα ανταποκρίνονται στις νέες ανάγκες, θα δοθεί η δυνατότητα μετάταξης σε άλλες θέσεις του Δημοσίου.

Για τον ΟΛΠ, τον ΟΛΘ (το Δημόσιο κατέχει το 74% σε κάθε έναν Οργανισμό) και τα 10 περιφερειακά λιμάνια (το Δημόσιο κατέχει το 100%) στόχος είναι η δημιουργία μιας ή περισσοτέρων διευρυμένων εταιρικών οντοτήτων, στις οποίες θα περιέλθουν οι οργανισμοί λιμένων της χώρας.

Στη συνέχεια θα προωθηθεί η ανάπτυξη υπηρεσιών λιμένων σε συνεργασία με στρατηγικούς εταίρους, και η είσοδος των εταιρικών οντοτήτων στο Χρηματιστήριο, με διατήρηση τουλάχιστον του 51% από το Δημόσιο.

Στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, θα γίνει χρονική επέκταση της σύμβασης παραχώρησης, με ενδεχόμενη εισφορά της συμμετοχής του Δημοσίου σε εταιρεία συμμετοχών ή και στο Χρηματιστήριο.

Στα περιφερειακά αεροδρόμια, όπου το Δημόσιο ελέγχει το 100% χωρίς εταιρική δομή, θα γίνουν συμβάσεις παραχώρησης των δικαιωμάτων διαχείρισης των επί μέρους ή ομάδων με στρατηγικούς επενδυτές, θα ιδρυθούν εταιρεία ή εταιρίες, όπου το Δημόσιο θα εισφέρει τα αντίστοιχα δικαιώματα διαχείρισης αεροδρομίων και θα εισαχθούν οι εταιρίες αυτές στο Χρηματιστήριο.

Στο τέλος Οκτωβρίου αναμένονται οι προτάσεις των ενδιαφερομένων φορέων για το Καστέλι στην Κρήτη, ενώ για το 2011 θα αρχίσει η επέκταση του μετρό, με νέα γραμμή που θα καλύπτει κυκλικά την Αθήνα.

Στην ΕΥΑΘ (το Δημόσιο κατέχει το 74%) θα διατεθεί το 23%, ενώ στην ΕΥΔΑΠ (το Δημόσιο κατέχει το 61%) θα γίνει περαιτέρω διαχωρισμός του δικτύου και θα πωληθεί το 10%.

Παράλληλα, θα δημιουργηθεί η εταιρεία συμμετοχών «Ελληνικά Ύδατα ΑΕ», η οποία θα περιλαμβάνει την ΕΥΔΑΠ, την ΕΥΑΘ και τις εταιρείες της περιφέρειας.

Στα ΕΛΤΑ (το Δημόσιο ελέγχει το 90% και το υπόλοιπο 10% ανήκει στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο) θα πωληθεί το 39%, ώστε να διατηρηθεί πλειοψηφία του 51%.

Στον ΟΤΕ θα διατηρηθεί η υφιστάμενη στρατηγική συμμετοχή, ενώ στο φάσμα συχνοτήτων θα γίνει μελέτη συμβάσεων παραχώρησης.

Στη ΔΕΠΑ (το Δημόσιο κατέχει το 65% και υπάρχει option της ΔΕΗ για το 30%), θα γίνει εκτίμηση της αξίας του option, ενώ κατεύθυνση είναι ο διαχωρισμός ΔΕΠΑ- ΔΕΣΦΑ, με τη διατήρηση του δημόσιου ελέγχου και της διαχείρισης.

Στη ΔΕΗ (το Δημόσιο κατέχει το 51%) θα διατηρηθεί η πλειοψηφία του Δημοσίου στο ΔΕΣΜΗΕ, θα γίνουν θεσμικές παρεμβάσεις για το άνοιγμα της χονδρικής και λιανικής αγοράς ενέργειας και θα υλοποιηθεί το 3ο ενεργειακό πακέτο.

Στα ΕΛΠΕ θα διατηρηθεί η υφιστάμενη στρατηγική συμμετοχή.

Στα καζίνο θα υπάρξει πλήρης πώληση των συμμετοχών της ΕΤΑ.

Για την ΚΕΔ, την ΕΤΑ και τα ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΑΚΙΝΗΤΑ, θα υπάρξει συγχώνευση των εταιρειών και στη νέα εταιρία θα μπορούν να παραχωρηθούν και ακίνητα που διαχειρίζονται τα υπουργεία.

Παράλληλα, θα γίνει αξιοποίηση μέσω συμβάσεων παραχώρησης (βάσει του ν. 3049/2002) και διαχείριση του χαρτοφυλακίου με εταιρίες συμμετοχών, με ενδεχόμενη εισαγωγή τους στο ΧΑ. Προϋπόθεση είναι να γίνει ειδικός νόμος κατά το πρότυπο των Ολυμπιακών Ακινήτων.

Στα Ξενία θα υπάρξει πώληση μεμονωμένων ξενοδοχείων ή δημιουργία επενδυτικού σχήματος, στο οποίο θα δοθούν τα δικαιώματα εκμετάλλευσης όλων των Ξενία και αξιοποίηση με συμβάσεις παραχώρησης. Εξετάζεται η εισαγωγή στο ΧΑ, με διακράτηση από το Δημόσιο του 51% ή του 34%.

Στα Τουριστικά Ακίνητα, θα δημιουργηθούν χαρτοφυλάκια «υψηλής ποιότητας» και θα δοθούν σε εταιρείες ανάπτυξης με συμβάσεις παραχώρησης, με την ενδεχόμενη εισαγωγή της εταιρίας στο ΧΑ και τη διακράτηση από το Δημόσιο του 51% ή του 34%.

Τέλος, θα υπάρξουν ειδικοί φορείς για την αξιοποίηση των σημαντικών περιουσιακών στοιχείων (Ελληνικό, Τατόι).

Η κυβέρνηση θεωρεί τις συμβάσεις παραχώρησης ως αποτελεσματικό εργαλείο αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας (π.χ. υποδομές, ακίνητα) και στο πλαίσιο αυτό εντάσσονται η Αττική Οδός, το Ρίο- Αντίρριο και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών.

Νέες συμβάσεις παραχώρησης θα υπάρξουν για την Εγνατία, τους νέους αυτοκινητόδρομους στην Αττική, τους οδικούς άξονες της Κρήτης και τα εμπορευματικά κέντρα του ΟΣΕ (Θριάσιο, Θεσσαλονίκη).

Τέλος, το Δημόσιο θα δώσει δημιουργήσει μια εταιρεία συμμετοχών με ένα «καλάθι» πλειοψηφικών ή μη συμμετοχών του, προκειμένου να υπάρξουν άμεσα έσοδα από το Χρηματιστήριο με την είσοδο στο ΧΑ.

Ο υπουργός Οικονομικών διευκρίνισε ότι στο «καλάθι» αυτό μπορούν να μπουν και οι συμμετοχές του Δημοσίου στον ΟΤΕ και τη ΔΕΗ.

 

Δημοσίευση 02/06/2010

[readon1 url="www.in.gr"]Πηγή: in.g[/readon1]

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.