Το Σωματείο Εργαζομένων Δήμου Ηλιούπολης με ανακοίνωσή του καταγγέλλει τη Δημοτική Αρχή για πολιτική απαξίωσης των δημοτικών υπηρεσιών και συστηματική προώθηση ιδιωτικοποιήσεων σε βασικούς τομείς λειτουργίας του Δήμου.
Όπως αναφέρει, η διοίκηση επιλέγει να αφήνει τις υπηρεσίες να υπολειτουργούν, ώστε να παρουσιαστούν ως «αναποτελεσματικές» και να δικαιολογηθεί η ανάθεση έργων και λειτουργιών σε εργολάβους και ιδιωτικές εταιρείες. Το Σωματείο κάνει λόγο για «ταΐσμα» δημοσίου χρήματος σε ιδιώτες, την ώρα που οι δημοτικές δομές αποδυναμώνονται, καταγγέλλοντας συγκεκριμένα παραδείγματα, όπως την επινοικίαση οδηγών στη δημοτική συγκοινωνία με υπέρογκο κόστος για τα ταμεία του Δήμου.
Δείτε ολόκληρη την ανακοίνωση του Σωματείου
Η εικόνα που παρουσιάζει σήμερα ο Δήμος Ηλιούπολης είναι αποτέλεσμα μιας συνειδητής πολιτικής απαξίωσης των δημοτικών υπηρεσιών και των ίδιων των εργαζομένων.
Η Δημοτική Αρχή ευθυγραμμισμένη με τις κυβερνητικές επιταγές και τις κατευθύνσεις της ΕΕ, προχωράει σε ιδιωτικοποιήσεις υπηρεσιών του δήμου, κυνήγι των πρωτοπόρων συνδικαλιστών και όσων σηκώνουν κεφάλι και υψώνουν ανάστημα, στην εφαρμογή των αντεργατικών μέτρων και των πολιτικών επιλογών που προτάσσουν το κέρδος του κεφαλαίου, στον αντίποδα των λαϊκών αναγκών και συμφερόντων.
Προωθεί συστηματικά την ιδιωτικοποίηση κάθε λειτουργίας του Δήμου — από τις οικονομικές υπηρεσίες, την καθαριότητα και το πράσινο, τον ηλεκτροφωτισμό, μέχρι τη δημοτική συγκοινωνία.
Αντί να ενισχύσει τις υπηρεσίες με μόνιμο προσωπικό και σύγχρονα μέσα, επιλέγει να τις αφήνει να υπολειτουργούν, για να τις παρουσιάσει μετά ως «αναποτελεσματικές» και να δικαιολογήσει ως μονόδρομο τις ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι τα τελευταία χρόνια με ευθύνη και των προηγούμενων δημοτικών αρχών, η δημοτική συγκοινωνία έχει απαξιωθεί. Αυτή τη στιγμή λειτουργούν μόνο 2 γραμμές με δύο λεωφορεία, (η γραμμή 2 και η 3), και μόνο από τις 7:00-13:00 όταν δεν έχουν βλάβες (τα υπόλοιπα λεωφορεία είναι χρόνια παροπλισμένα στο γκαράζ). Για προσλήψεις οδηγών ούτε κουβέντα. Ενώ μπορεί να προσλάβει ΜΟΝΙΜΟΥΣ οδηγούς, μιας και δεν υπάρχει περιορισμός προσλήψεων στις ανταποδοτικές υπηρεσίες, επέλεξε την επινοικίαση ΟΔΗΓΩΝ απο ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
Τα παραπάνω στοιχεία αποδεικνύουν την συνειδητή επιλογή και την σταδιακή απαξίωση της δημοτικής συγκοινωνίας, ώστε να φτάσουμε σήμερα να φαντάζει η ιδιωτικοποίηση σαν λύση. Είναι όμως;;;
Δεσμεύει 143.709,55€ για 14 μήνες, δηλαδή περίπου 10.270€ το μήνα. Και αυτό το ποσό μόνο για την επινοικίαση 5 οδηγών, οι οποίοι θα οδηγούν αυτά τα δύο λεωφορεία, όταν και έαν λειτουργούν. Άρα, κάθε μήνα η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ 10.270€ απο τα ταμεία του δήμου δηλαδή λεφτά των δημοτών. ΑΝΤΙΘΕΤΑ εαν ο δήμος προσλάβανε 5 ΜΟΝΙΜΟΥΣ οδηγούς, με βάση το ενιαίο μισθολόγιο στο δημόσιο θα στοίχιζαν 5 Χ 948€ μικτά = 4.740€ το μήνα. Δηλαδή με τον ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ του δήμου η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα τσεπώνει τουλάχιστον 5.500€ το μήνα για να κυκλοφορούν στην πόλη μας αυτά τα 2 δημοτικά λεωφορεία που υπάρχουν.
"ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΡΗ"... και όπως φαίνεται ΛΕΦΤΑ υπάρχουν στο ταμείο του δήμου αλλά ΜΟΝΟ για να "ταΐζουν" τους ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ και τις ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.
ΧΙΛΙΑΔΕΣ ευρώ για συμβουλευτικές υπηρεσίες, επικοινωνιακές προβολές και εργολαβίες, το ταμείο του Δήμου ανοίγει διάπλατα για τους ΙΔΙΩΤΕΣ.
Η ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ
→ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
→ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ - ΚΑΜΙΑ ΕΦΕΣΗ ΣΕ ΘΕΤΙΚΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ
Σ.Ε.Δ.Η.
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ