ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κειμενο

Άλλη μια φορά που η –απερχόμενη- δημοτική αρχή παρακολουθεί άβουλη όλα όσα συμβαίνουν στην πόλη και αποφασίστηκαν από άλλους πριν από εμάς για εμάς. Από 1/12/2010 η λεωφορειακή γραμμή  που εξυπηρετούσε τους συμπολίτες μας της Κ. Ηλιούπολης (208) καταργήθηκε και πλέον είναι αναγκασμένοι να χρησιμοποιούν την διερχόμενη γραμμή (Α4), όπου το μόνο σίγουρο είναι πως δεν υπάρχει περίπτωση να βρουν θέση για να κάτσουν. 

Σε συνέχεια αυτής της απόφασης του ΟΑΣΑ ήρθε και η απόφαση για την από 1/1/2011 κατάργηση της πρόσβασης στο κέντρο της Αθήνας των άλλων δυο λεωφορειακών γραμμών (237-206) που πλέον κατευθύνονται στον σταθμό μετρό της Δάφνης.

Έχουν προηγηθεί βεβαίως δύο άλλα πολύ σημαντικά γεγονότα που έχουν δυσχεράνει σημαντικά τις μετακινήσεις των συμπολιτών μας και βέβαια δεν απασχόλησαν καθόλου τους εκάστοτε δημοτικούς άρχοντες. Το 2005 (επί δημαρχίας Θ. Γεωργάκη) καταργούνται οι αφετηρίες στην Αθήνα και οι τρείς λεωφορειακές γραμμές μετατρέπονται σε ¨κυκλικές¨ με αποτέλεσμα να δημιουργούνται μεγάλα κενά και πολύ αυξημένους χρόνους αναμονής για τους συμπολίτες μας κυρίως στην κατεύθυνση από κέντρο προς Ηλιούπολη. Στις 1/12/2009 από την κάθε γραμμή αφαιρούνται 4 βάρδιες (δυο λεωφορεία λιγότερα) και σε συνδυασμό με την ¨αδυναμία¨ της ΕΘΕΛ να επανδρώσει καθημερινά όλες τις βάρδιες (μείον 1.5 βάρδια μ.ο. επιπλέον) η κατάσταση γίνεται α σ φ υ κ τ ι κ ή.

Βέβαια σ΄όλες αυτές τις αποφάσεις η δημοτική Αρχή είναι αμέτοχη και, αποποιούμενη τις τεράστιες ευθύνες της, κάνει πως δεν καταλαβαίνει τι συμβαίνει και όπου χρειάζεται πετάει το μπαλάκι στον ΟΑΣΑ για να καλύψει την ανυπαρξία της.

Σήμερα όμως, σ΄αυτήν την πολύ δύσκολη για τους πολίτες εποχή, είναι ανάγκη οι κρατούντες να αντιληφθούν το μέγεθος του προβλήματος και να πάρουν -επιτέλους-  πρωτοβουλίες που θα ανακουφίζουν όλους όσους έχουν ανάγκη να μετακινηθούν εγκαίρως και με ασφάλεια με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Η εκάστοτε δημοτική Αρχή γνωρίζει πως μέσα στις ¨υποχρεώσεις¨ της  είναι να συναποφασίζει με τον αρμόδιο φορέα (ΟΑΣΑ)  για τις εντός των ορίων της λεωφορειακές μετακινήσεις, ορίζοντας μάλιστα την αφετηρία, το τέρμα, την  διαδρομή, αλλά και την συχνότητα των δρομολογίων.

Καλούμε την νέα δημοτική Αρχή να σκύψει πάνω σ'αυτό το πολύ σοβαρό και κρίσιμο πρόβλημα της πόλης και, σε συνεργασία με όλους τους αρμόδιους φορείς, να εξασφαλίσει την αξιόπιστη (σε συχνότητα δρομολογίων) και ασφαλή (διευκολύνοντας την διέλευση) μετακίνηση των πολιτών με τα  Μ.Μ.Μ. Είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα για την ποιότητα της ζωής στην πόλη.

Γραφείο τύπου

Δημοσίευση 04/01/2011

ΟΔΗΓΟΣ ΝΟΤΙΑ app

Οδηγός Νότια

ONLINE Οδηγός Νοτίων Προαστίων

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο ώστε να σας ενημερώνουμε μέσω e-mail
Όροι και Προϋποθέσεις

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε στη χρήση των cookies.